عاشقان فرهاد مجیدی

عاشقان فرهاد مجیدی

من ان گلبرگ مغرورم که میمیرم ز بی ابی ولی با ذلت و خاری پی شبنم نمیگردم

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


ماموریت خاص قلعه‌نویی به مجیدی:فقط برو گل بزن

فرهاد16

با صدور کارت بازی بازیکن خبرساز تیم فوتبال استقلال، فرهاد مجیدی می‌تواند در هفته بیستم تیمش را برابر ذوب آهن اصفهان همراهی کند به شرطی که امیر قلعه نویی وی را در ترکیب اصلی استقلال قرار دهد، تا کاپیتان آبی‌ها پس از غیبتی طولانی دوباره با پیراهن آبی برای تیم استقلال بازی کند.
پیش بینی می‌شود قلعه نویی به احتمال بسیار زیاد از حضور مجیدی در ترکیب استقلال بهره گیرد چون وی با این حرکت می‌تواند شانس برتری تیمش را افزایش دهد از طرفی هواداران دوآتشه استقلال را به بهانه حضور وی به ورزشگاه بکشد تا از شرایط بهتری نسبت به حریف برخوردار باشد.

برخی کارشناسان و منتقدان معتقدند مجیدی از آمادگی لازم برای قرار گرفتن در ترکیب استقلال برخوردار نیست اما نزدیکان قلعه نویی با رد این مطلب گفته اند وی از هر نظر آماده بازی برای آبی‌های پایتخت است، به همین دلیل بعید است امیر قلعه نویی در نخستین بازی این تیم مجیدی را بازی ندهد.

برخی خبرهای نیمه رسمی حکایت از این دارد که امیر قلعه نویی در آستانه بازی ذوب آهن اصفهان با کاپیتان تازه وارد تیمش به صورت خصوصی صحبت کرده و از قرار گرفتن نام وی در ترکیب استقلال مجیدی را مطرح ساخته است تا فرهاد مجیدی خود را برای یک بازی دلچسب آماده کند.

گفته می‌شود قلعه نویی از مجیدی خواسته است برای پایان دادن به انتقادهای منتقدان بهترین بازی خود را انجام دهد تا کسی بابت نمایش ضعیف مجیدی وی را سرزنش نکند، از طرفی گفته می‌شود کاپیتان استقلال از سوی سرمربی تیم ماموریت یافته است تا به عنوان بازیکن تمام کننده استقلال به دنبال گلزنی برای این تیم باشد.

به نظر می‌آید با اضافه شدن فرهاد مجیدی به ترکیب استقلال پازل تاکتیکی قلعه نویی تکمیل شده است و او مسیر پیش روی خود را برای رسیدن به قهرمانی و موفقیت در لیگ قهرمانان آسیا حالا هموار می‌بیند،با این وجود اگر استقلال با مجیدی دچار نوسان شود ممکن است ایرادهای منتقدان قلعه نویی دوباره اوج گیرد چون سرمربی استقلال تمام فاکتوری لازم برای کسب موفقیت را در اختیار دارد و ناکامی تیم پرستاره وی قابل درک نیست.

دیدار هفته بیستم آبی‌های پایتخت در رقابت های لیگ برتر از اهمیت فوق العاده‌ای برای هواداران این تیم برخوردار خواهد بود،چون استقلال چنانچه در این بازی صاحب برتری شود می‌تواند همچنان فاصله خود را با سایر تیم‌‌های مدعی حفظ کند و یگ گام دیگر برای دستیابی به هدف خود نزدیک شود اما لغزش ناگهانی تیم قلعه نویی می‌تواند کار را برای این تیم سخت کند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: houman.shayan تاريخ: جمعه 15 دی 1391برچسب:مجیدی,عکس,اخبار,مطلب,حاشیه,فرهاد مجیدی, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

salam houmanam 17 salame injaro vase tamame ssihaye iran sakhtam makhsoosan asheghaye capitan farhad

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to farhadeesteghlali.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com